Justin Samgar

Creative consultant
Spoken Wo

Justin Samgar de Verteller is een spoken word artiest die sinds 2009 optreedt op festivals en in clubs, theaters en zelfs bedrijfsevenementen. De inhoud van zijn werk is hartverruimend en poedelnaakt met zowel kwetsbare als humoristische momenten. Zijn performance is ritmisch en meeslepend. De warme woorden en verhalen klinken als muziek in je oren en daarom is het ook niet gek dat hij vaak samenwerkt met muzikanten en producers in allerlei genres.

Naast zijn optredens organiseert hij ook spoken word cursussen, – evenementen met Stichting De Verteller en runt hij ook nog eens een commercieel agency voor spoken word artiesten. Volgens Justin hebben verhalen de kracht om mensen met elkaar te verbinden. Dit is zijn levenswerk geworden.

Justin Samgar is een pionier in de Nederlandse spoken word. Als woordkunstenaar is hij te zien in theaters, op festivals, events, podia, tv en radio. Van TEDx, Lowlands en Mysteryland tot Het Concertgebouw, Paradiso en De Kleine Komedie. Je ziet zijn missie om samen met anderen creatief te groeien terug in al zijn werk. Zowel op als naast het podium. Justin zoekt in zijn performances veel het gezelschap op van muzikanten, producers en ensembles.

Meer weten over deze artiest?

Creative consultant
Spoken Wo
Wil jij met ons samenwerken?

Vul dan onderstaand formulier in en dan komen we zo snel mogelijk bij je terug.

Benjamin Fro
Tom Strik
Lemuël de Graav
Ennio "BLESZ" Burleson
Sandy Bosmans
Hanneke Last
Justin Samgar
Sharon Harman
Elten Kiene
Kirsten Berkx
Esmay Usmany
Tyler Koudijzer
Luan Buleshkaj
Bedankt! Je bericht is ontvangen en we komen spoedig bij je terug.
Oeps! Er is iets misgegaan bij het verzenden van het formulier.